Začal jsem Meditovat, jak Vyléčit Mé Úzkosti. Nikdy jsem nečekala, že to Úplně Změní Můj Sexuální Život.

S laskavým svolením Julia Horniacek

Byl jsem perfekcionista, tak dlouho, jak si vzpomínám. Plakala jsem hystericky prostřednictvím Mateřské školy matematiky lekci, když jsem se nepodařilo rovnoměrně rozdělit tři jablka mezi skupinou hospodářských zvířat. Sedí u svého stolu, pamatuji si, mazání a re-výpočet, díval se na jejich výsměšný, cartoonish tváře, zatímco moji spolužáci se dostal až k hrát. V sedmé třídě jsem založil prezentaci aplikace PowerPoint a prakticky měl psychotickou epizodu uprostřed mého obývacího pokoje, která zahrnovala házení polštáře a držel zpátky slzy, zoufale hledá svou zelenou USB čip. Bylo jen přirozené, že tato neukojitelná potřeba, aby vyšší než očekávání by nakonec stát relevantní, když to přišlo k sexu.

Můj snoubenec Mark a byl jsem velmi přitahoval k sobě další z get-go, takže z hlediska, jak se jeden druhému v náladě, to je non-záležitost. Ale bohužel pro Marka, existuje milion a jedna věcí běží v hlavě po celou dobu. To číslo má nejméně ztrojnásobil v loňském roce. Nakonec jsem přijal svůj první full-time pozici po sérii stáží a zaměstnání na částečný úvazek. Řekl jsem, že ano, aby muže svých snů a začala plánovat naši svatbu bez – dechu! – plánovač. Rodinné vazby a vztahy byly visí na vlásku kvůli mým nabitý program.

Všechno bylo najednou těsný a já nemohla dýchat.

Kdykoli můžeme zažít nějaký druh sexuální klid, nicméně to pramení z mé neschopnosti vypnout stres a nejistota, což způsobuje rozpojení. Budu zahlédnout moje stehna a zaměřit se na jejich velikost, nebo se cítíte nafouklý najednou a stát se obavy se pohybovat určitým způsobem, a předvést svůj masitější části. Když to není fyzická obrana, to je v den akce v plíživý zničit okamžik, myšlenky lhůty, nebo argument, nemohl jsem nechat jít. Já se fixují na problémy, spíše než soustředit se na teplo v jeho očích, nebo jak to je, mít ho líbat můj krk. Nikdy jsem nechtěl, aby ho nechal dole, ale nevěděl jsem, jak vypnout hlasité myšlenky, nebo alespoň vypnout jejich objem. Tyto nikdy nekončící myšlenky byly stále šíleně frustrující a častější, ale to není důvod, proč jsem začal meditovat.

Jeden den, můj obvyklý stres cítil úplně jinak. Jsem dosáhl bodu, kdy to začalo mít vliv na mě psychicky a fyzicky. Seděl jsem u svého stolu jeden čtvrtek v listopadu, když jsem se cítil malý zádrhel v mém hrudníku. Všechno bylo najednou těsný a já nemohla dýchat. Trvalo to jen minutu nebo dvě, tak jsem ji setřásl. Někdy naše těla dělat divné věci, že? Špatně. Tam je důvod pro všechno, co naše těla zkušenosti.

A to se tam nezastavil. Uvědomil jsem si, že něco není v pořádku, když podruhé, seděl jsem u svého stolu, a najednou mé hrudi cítil sekund před zřícením. Lapala po dechu, moje srdce bylo jako o závod a měla jsem bušení v mé hlavě, které by mohly snadno měřit až do klubu sound system. Druhý projel prsty byly vytáčení mého doktora a domluvila jsem si schůzku na druhý den ráno.

Když výsledky EKG a krevní testy byly pozitivní, všechny příznaky ukazovaly na velmi doslovný paniky. Dr. Ahn doporučuje I „chill out“, stejně jako odstranění kofeinu a čokolády z mého jídelníčku (fuj).

Autor medituje doma. S laskavým svolením Julia Horniacek

Nyní, pokud jste přirozeně nervózní, zvědavý člověk, zklidnění mysli je nemožné. Rozhodl jsem se co-dělník, poradenství a stáhnout Headspace; smartphone aplikace, která nabízí 10-minutové meditativní sezení můžete dělat v podstatě kdekoliv. Poprvé jsem zapojen v uších sluchátka a poslouchal Britský muž chraplavým hlasem nad režie mě dýchat, dýchat ven; nechtěl jsem se cítit „zen“. Cítila jsem se trapně. Sedí se zkříženýma nohama na zemi v ložnici, poslední věc, kterou jsem chtěl udělat, bylo cítit mé dlaně vážení dolů proti mé stehna, nebo se soustředit na hučení topení přicházející skrze zdi. Cítil jsem jasný nedostatek schopnosti a trpělivost. Jak můžete pozastavit mysl trvale na replay?

Soustředil jsem se na jeho pohyby a potěšení moje tělo se cítí v reakci na ně.

Meditace vás učí všímavosti, být plně vědomi současné. Sex poprvé po začlenění jen pár minut meditativní postupy do své každodenní rutiny bylo jako sex vůbec poprvé. Byl jsem hyperaktivní vědomi našeho putování ruce, jak naše polibky měl zesílil z nevinné polibky na teplotu žízeň pro jeden druhému rty. Nebyli jsme se objímali, drželi jsme jeden druhého, a když se podíval do mých očí vše, co jsem mohl myslet, bylo, jak byl hezký. Každý vzestup, pád, a rotace se cítil tak intenzivně. Soustředil jsem se na jeho pohyby a potěšení moje tělo se cítí v reakci na ně. Poslouchala jsem jeho dech, a vzala na vědomí, co z něj dobrý pocit. Dokonce jsem se cítil nárůst důvěry z mé nově nalezenou pocit kontroly, že jsem našla své tělo a způsob, jakým se pohyboval spolu s naší rytmus být vyloženě sexy. Byli jsme dosáhl úrovně spokojenosti a spojení, které bylo zcela nové, aby náš vztah.

Byl jsem meditoval a aktivně cvičení všímavosti jen asi měsíc teď, a moje vědomá schopnost uklidnit úzkost a ticho, nahlas, myšlenky, návrhy na přerušení jednání se zlepšila v a mimo ložnici. Tím, že krok zpět od stisknutí rozptýlení a, místo toho, školení mysl zaměřit svůj objektiv do přítomného okamžiku, jsem nejen stát se lepším člověkem, ale lepší milenec se nejvíce zaslouží muž, a mé nejvíce zaslouží vlastní.

Napsat komentář