Tyto Slavné Reklamy Reimagined S Lesbickým Párům Jsou Nejlepší Věc, kterou Uvidíte po Celý Den

Šance, že budete vidět LGBT páry vystupoval v průměrný proud ad jsou stále lepší, v poslední době, ale jsou stále docela vzácné. S tím na mysli, LGBT skupiny reklamu PrideAM spolupracuje s Diva Časopis vytvořit soutěž, žádají reklamních agentur, aby předložila reimagined verze slavné reklamy představovat lesbické páry, Růžové Zpravodajství.

Vítězové soutěže nejlepší „přál bych si, tyto existoval skutečný“ reklamy pro Starbucks, Nescafé Gold Blend, a Coca-Cola. Agentury odpovědné za každou reklamu dal také odpovídající prohlášení o tom, co je inspirovalo, aby se takové neuvěřitelné reklamy.

1. Nový Blend, Nescafé Gold Blend, Iris

S laskavým svolením PrideAM

„Pravděpodobně, v 80. letech představil nejvíce slavný pár v BRITÁNII TELEVIZNÍ reklamy historii. Jejich vůli-se-nebude-příběh odehrávající se po 12 splátkách a šest let. Pár popularita učinil je kulturní ikony času, a to nás donutilo přemýšlet o tom, jak moc se změnilo v průběhu posledních 30 let. Tam je spousta, které jsme za sebou zanechali, když jde o vkus a postoje, a heteronormativní předpoklady jsou stejně zastaralé. To je bod, děláme v reklamě – je to bojový pokřik, aby průmysl, který se považuje za kulturní trailblazer. Provádění nápad, snažili jsme se je přesvědčit, s pevnou, ale jemnou ruku. To není vlajka mávání, shouty druh zprávy. Přepnutím původní milenci lesbický pár, doufáme, aby se divák podívat dvakrát. Pak že dvakrát.“

2. Tohle je Skutečná Věc, Coca-Cola reklama, Iris

S laskavým svolením PrideAM

„V posledních několika letech, jsme začali vidět homosexuální páry v reklamách, ale to má tendenci cítit, a to buď symbolické nebo vykořisťování; dobře vypadající ‚dva tatínky‘ typy nebo sexy lesbičky čerstvé z Ořechů plakát. Chtěli jsme vytvořit reklamu s reálným pár, který se pozitivně odráží naše kultura dnes. Když to přišlo k výběru značky pro naší realistické reprezentace, jsme se obrátili na nejznámějších z nich – ten, který je chlouba jeho původní pověření jako ‚skutečné věci‘ od roku 1969.“

3. Láska si nevybírá, Starbucks ad, tím, že Buben

S laskavým svolením PrideAM

„Drum vychutnal výzvou k výrobě inzerát pro časopis DIVA, zahrnující Omnicom klienta, který by co nejlépe zastupovat na trhu místo pro své publikum.
Měli jsme nějaké skvělé nápady pro různé značky, ale Starbucks byla ta nejpřirozenější a nejčistší fit, která zářila od zbytku. Výkonný kreativní ředitel Steve Wallington chápány podrývání kultovní Starbucks siréna logo evokující symbol pro gay/ lesbické publikum. Jednoduché, ale elegantní použití Starbucks-značkové šálky na kafe, pozice dual sirény jako líbání partnerů a je podporován silnou a emocionálně rezonující kopírovat řádek: ‚Láska si nevybírá‘.“

Také, teď chci ti, Starbucks, sirény, aby si dům v Kentucky s partou útulku pro psy. Zdá se, jako by opravdu rád, že.

Napsat komentář