Průměrný člověk, Recenze na Padesát Odstínů Tmavší Trailer a On Není S To

Viděl jsem prvních Padesát Odstínů Šedi film v kinech, a úplné zveřejnění, bylo to jen proto, online-lekarna-cz.cz udělal mě. Tak to bylo s nadšením plánování na kontrole, že jsem se díval na nový trailer na Padesát Odstínů Tmavší. Trailer, stejně jako Christian Grey, se zdá být prosil mě, abych mu dala druhou šanci. Ale na rozdíl od Anastasia I-can’t-remember-her-last-name-and-Googling-it-would-mean-devoting-more-time-and-resources-to-this-than-I-already-have nejsem ohromen s těmito nóbl maškarní plesy, a … loď … a další vrtulník, myslím, že? Zde jsou mé myšlenky, a to v pořadí:

1. Na trailer se otevře s textem prosil diváky „, kdy k Této Valentýna … zapomenout na minulost.“ Nedovedu si představit, že to znamená něco jiného než „Haha, omlouvám se, že poslední film! Tohle bude lepší.“ A obrázky, které předpokládám, že by měli podlézat s někým, kdo bude trávit svůj čas sledování tohoto na Valentýna pop-up: dekadentní maškarní ples, Dakota Johnson stehna, Christian Grey předání Anastasia zabalené krabici, co jsem za předpokladu, že jsou anální kolíky, nebo tak něco. Pak film vypráví divákům, aby „proklouznout do něčeho … tmavší“, protože celistvost pojmenování pro tato trilogie je opřený na barevnou paletu hříček.

Univerzální

2. Pak, otázky začít. „Překvapený?“ ptá se Christian Grey Anastasia, i když to je samozřejmě zaměřena na publikum. On říká, že to s jistotou, ale fakt, že to je tak brzy na to trailer, je to pocit, zoufalý. Christian Grey má to být jistý, napjatý, zastrašující muž. Tady, on přijde, jako by právě udělal čtvrtletí zmizí před nějakou ženu v baru a on se nervózně koktat, „W-w-bylo to … zajímavé? Budeme dělat sex?“ Jako, ne, brácho. Jsme stále si pamatuji na poslední film. To byl zadek. Uklidnit.

Univerzální

3. Opět s opakováním. Potvrdit, že je to všechno stejné staronový kecy, tady je trochu jiný napjatý kryt „Blázen v Lásce.“ Neudělali jsme to naposledy? Jsme opravdu jen přehodnocení stejné území? Soundtrack k tomuto přívěsu, zdá se, slíbit, že ano, je to jen více stejný. Možná, že požadavek na „zapomenout na minulost“ bylo proto, že studio ví, že pouze lidé s amnézií bude líbit tato napodobenina.

4. Další, Anastasia prohlašuje: „nechápu, jak to může fungovat,“ a v této chvíli jsem upřímně přesvědčen, že mluví o filmu. Kdokoliv upravovat, to je self-vědomý génius a teď jsem trochu na to. Jamie Doran zírá se stejným strašidelný intenzitou jako Robert De Niro v Cape Fear. Líbí se mi, že on v podstatě interpretovat Christian Grey jako psychopat, který jen dostane pryč s ním, protože on je dobře vypadající. Škoda, že není v hlavní roli v jiném filmu.

Univerzální

5. Vzpomeňte si na dobré časy? I když většina z přívěsu je věnována ježily tření mezi dvěma hvězdami, budeme dělat jednu střelu z nich smát spolu na lodi. Víme, že jsou šťastní, protože jsou to dva bílí lidé smáli na lodi. To je konečný cíl dvě bílé lidi všude: na lodi se spolu smějí. Ne, jako bílý člověk, nevím proč. Vím, že bych chtěl být na lodi směje, místo sledování tohoto přívěsu.

6. Čas pro některé vyrobené zvratů. Některé další chlap se snaží být všechno děsivě agresivní na Anastasia, ale ona nemá rád, protože on není hlavní mužskou roli tohoto filmu. Nějak, hádám, že to je jinak, než Christian Grey. Možná, že není tak bohatý.

Univerzální

7. Wow, koukám, že je tu spousta záběrů z tohoto maškarní ples. To mě vede k domněnce, že buď dvě třetiny filmu se koná na jeden maškarní ples nebo většina filmu je strávil jít na různé maškarní plesy. Ani jedna z těch možností je více vzrušující, než to, co je s největší pravděpodobností pravdu: že to jsou jediné zajímavé záběry z filmu.

8. Trailer končí neznámá žena ptá Anastasia, „myslíš, že jsi první žena, která se ho snažila zachránit?“ Sakra, myslím, že pokračování je úplně jiné. Jen si dělám srandu. To jen posiluje skutečnost, že je to film o ženě, která se snaží napravit člověka, který není „magor“, protože je sociopat, ale protože se mu líbí, výprask při sexu. Nemůžu se dočkat, až jít vyzvednout to na můj místní Červené Pole.

Toto není trailer, ale zřejmě tam je postava ve filmu s názvem „Boyce Fox.“ „Boyce“ není jméno. To je to, co křičíš, když si myslíš, že jsi viděl někoho na ulici, že víte, ale uvědomit si, jak něco říkáš, že je cizinec, a ti se snaží přestat sami, ale váš mozek už řekl ústa, aby křičet, tak si prostě křič pár slabik a zužovat. „BOYce!“

Na závěr, tento trailer je hrozný a to to ví. Vážím si toho, ale jsem stále nebude vidět film.*

*Uvědomuji si, že je náhlý závěr, ale tak byl konec prvního filmu.