Nová Reklama Ukazuje, Co „Dokonalý Muž“ Vlastně Vypadá

Nová reklama je otáčení těla-pozitivní pozornost na mužské tělo image. Dressmann, norský pánské oblečení společnost, zahájila kampaň v září s názvem #JustTheWayYouAre, který je navržen tak, aby oslavili každý mužský typ těla. Posláním kampaně je pomoci společnosti překonat přesvědčení, že některé mužské tělo může být lepší než ostatní, podle označení ředitel Knut Vidar Nilsen.

Dressmann

Jejich poslední reklamu, „spodní Prádlo pro Perfektní Muži,“ nabízí sedm chlapů: hubený muž, starší muž, urostlý muž, svalnatý mužský model, muži různých ras a sochy. Od té doby značka zahájila svou kampaň, jejich prodeje jsou až o 30 procent ve srovnání se stejným měsícem loňského roku, podle The Huffington Post.

YouTube YouTube

V jejich behind-the-scenes video, vysvětlující kampaň, značka přiznává, že ztratili sami sebe v módním průmyslu ideály, ale chtějí najít svou cestu zpět do reality. „Po desetiletí byli lidé zápasí s zdeformované tělo ideály, ideály, kde má někdo jiný rozhodl, co je krásné a co je ošklivé, kdo je normální a kdo ne,“ video říká.

YouTube

Dokonce i ostrý mužský model říká, že cítí tlak na změnu jeho tělo, ani jako někdo, kdo má to, co by společnost zvážit, „ideální“ typ těla.

YouTube

Dressmann je doufal, že změnit způsob, jakým dokonalé mužské tělo je viděl. „Jednoduše řečeno, chceme ukázat, že není dokonalý člověk, tam jsou jen dokonalí muži,“ Vidar Nilsen řekl.

Napsat komentář