14 Vysokoškoláci Odhalit Jejich Nejdivočejší Studium V Zahraničí Sex Příběhy

Akcenty, starobylé ruiny, zahraniční ~partnery~. online-lekarna-cz.cz zeptal se 14 studentů podělit se o své nejšílenější studium v zahraničí přípojka příběhy.

1. „Jednou, zatímco studium v zahraničí, dala jsem se dohromady s Britskou obchodní muž a zůstal na hotelu. Jak jsme výtahem dolů, zastavil se na podlahu a podíval jsem se a byl to můj profesor, kteří cestovali s námi a byl zřejmě ubytovaní ve stejném hotelu. On se na mě podíval a zeptal se: ‚Co tady děláš?‘ Jak jsem byl oblečený v klubu šaty a podpatky v 9 hodin, bylo zřejmé, že jsem se chystal vydat na procházku hanby. Jsem mumlal něco o setkání s přítelem a dveře výtahu se zavřely. Tak ponížená!“ —Lauren, 23

2. „Sex v letadle na cestě domů ze studia v zahraničí po dlouhé semestru sexuálního napětí.“ —Allie, 19

Universal Pictures

3. „Zatímco v zahraničí v Londýně, moje škola dala studentů kartu zdarma se připojit k studentské unie a zapojit se s kluby na University College v Londýně. V klubu fair, podepsal jsem se pro jógu a meditace klubu a začal mluvit s viceprezidentem. On se okamžitě zeptal, jestli jsem z [USA] protože má Americký přízvuk a zeptal se na moje číslo. Pozval mě, abych přišel na párty, která uvádí každé pondělí večer… vážně tyto děti v Londýně jít tvrdě na škole nocí až do 3 ráno řekl, aby moje [college] přátelé. Dokonce vyhrazené nás naše vlastní stůl! Nakonec, on mě pozval na bruslení datum. Řekl mi všechno o jeho sny se přestěhovat do New Yorku. Pak jsme se začali líbat v obchoďáku v okolí, ale nebyl jsem zcela v ní. Když jsem se díval přes jeho Facebook později tento týden, jsem zjistila, že chodil s jinou dívkou, která měla také studoval v zahraničí [z akademie] v Londýně. On dokonce přišel a navštívil ji v New Yorku! Zajímalo mě, jestli mě měl rád, nebo jestli jsem byl jen další příležitost pro něj, aby dostal zelenou kartu do Ameriky.“ —Madeline, dne 22.

4.“Šel jsem do Barcelony na jarní prázdniny s kamarády a když jsme tam byli jsme se jeden den výlet na pláž, samozřejmě! Viděl jsem tento super sexy chlap běží po písku s jeho pes a že se cítí jistý, tak jsem běžel vedle něj. Mluvili jsme spolu pár minut a pak jsem mu řekl, kde jsem byl ubytován, protože, proč ne! Další noc se ukázal na 10 p. m. a já jsem šel s ním na procházku po pláži. Rozhodli jsme se být trochu blázen a jít do vody a skončilo to sexem. Když jsem večer přišla domů, byla jsem tááák svědění od všech písek, který se vznášel se do mé spodní prádlo z vody!“—Jasmín, 24

5. „Když jsem studoval v zahraničí v Izraeli, byl jsem se dala dohromady s klukem v hotelovém pokoji jsme byli ubytováni v pro část cesty. Byli jsme pěkně se na to a byli jsme oba nazí, když se dva hospodyně vešla. Dvě ženy byli velmi zbožní, a to jak na sobě celé délce burkách. Oni nás viděl a řekl některé věci v arabštině a ihned odešel. Byl jsem naprosto ponížen.“ —Rebecca, 21

6. „Po semestru šílené množství sexuální napětí, konečně jsme na to vlítli v koupelně v letadle cestou zpět do USA. Letuška nás viděl jít a jen se na nás usmál. Asi po 20 minutách někdo zaklepal a zeptal se, jestli všechno bylo v POŘÁDKU, bylo to tak nepříjemné, ale hej, na zdraví, na mile high club!“ —Allie, 20

7. „Dal jsem ten chlap hlava v klubu koupelna v Evropě a říkal, že nikdy přijít z hlavy, než, aby se mě na sex, ale byl jsem jako ‚challenge accepted!‘ A pak jsem ho to dokončit.“ —Sophie, 20

Castle Rock Entertainment

8. „Byl jsem v klubu blízkosti kampusu a viděl kluka bych se jednou setkali. Začali jsme si povídat, pak tanec, pak to napětí mezi námi bylo šílené, takže jsme se rozhodli odejít spolu. Ukázalo se, nemohli jsme se dočkat, až budeme zpátky v jednom z našich bytů, takže jsme se usadili dohromady v místním parku. Šel jsem kolem parku, další týden za denního světla, a viděl, že to bylo školní hřiště… pro neslyšící děti.“ —Laura, 20

9. „Vždycky jsem se chtěl dostat Eiffelovy Věže na Paříž, tak jsem popadl dva z mých přátel, našli prázdné, klidné oblasti, uprostřed noci se na Eiffelovu Věž a můj sen se splnil. Také jsem zjistil, že se mi to líbí do zadku. Byla to skvělá noc.“ —Julie, 25

10. „Když jsem studovala v zahraničí, v Řecku, měl jsem sex ve výtahu hotelu jsme byli ubytováni na. Zastavili jsme do výtahu a všechno. Celkem filmové scény, a bylo to skvělé!“ —Angela, 22

Lakeshore Entertainment

11. „Chtěla jsem jet do Německa s mým přítelem, ale zřejmě tam byla velká sněhová bouře děje. Šli jsme a šli na první noc. Potkal jsem opravdu horké chlapa v klubu a rozhodli jsme se jít zpět do hostelu, kde jsem bydlel. Na cestě zpět jsme si všimli, že tahle rodina postavila pevnost sníh na jejich trávníku, tak jsme to udělali v pevnosti, na zemi, ve sněhu. To je určitě jeden způsob, jak zůstat v teple během sněhové bouře.“ —Kacey, 24

12. „Studoval jsem v zahraničí, v Paříži a jel na výlet po Francii sám jeden víkend. Šel jsem nahoru do severní Francie, na hranici Itálie a zůstali v této velmi roztomilé malé městečko. Byl jsem v jednom z barů v okolí a potkal velmi, velmi pohledný Francouz. Vzal mě za ruku a ukázal mi okolí a předtím, než vím, že jsme se líbali. Našli jsme rock v tomto malém parku a začali dělat to. V jednu chvíli přijeli policajti a blikali na nás a křičel všechny tyto věci ve francouzštině. Zřejmě byli jsme spolu na nějaké staré ruiny, které byly majetkem města a pokud bychom zůstali déle, to by se rozpadla. Jejda.“ —Eliza, 22

13. „Když jsem byl v Londýně na semestr jsem potkal v hospodě a jsme opravdu udeřil ho. Začali jsme se vídat pravidelně, a on byl opravdu do sexu na veřejných místech. Jednou mě vzal na rande, jak Londýnské Oko, v podstatě velké ruské kolo, a my jsme byli jediní, kdo v naší malé pod. I když to je úplně vidět přes, on ještě chtěl, aby to udělat! Začali jsme sundat oblečení, a okamžitě uslyšel něco přes reproduktor v modulu. Pokud jsme se zastavili, co jsme dělali, mohli bychom se dostat zatčen. I když on pravděpodobně měl velký případ modré koule, to bylo vzrušující!“ —Jenna, 21

14. „Já jsem šel do Řecka, a jediné, co jsem mohl přemýšlet o tom celou dobu byl Sesterstvo putovních Kalhot. Chtěl jsem to, co Lena a Kostas tak pro dobrý kus semestru jsem se odhlásila každý řeckého chlapce, co jsem mohl najít. Do konce minulého týdne jsem měl ještě nenašel můj dokonalý muž, tak jsem to vzdal a spokojil se s roztomilý barman, že jsem se setkal několikrát. Ačkoli on nebyl Kostas, pořád mi dovolte napodobit můj sen mít sex ve vodě, v polovině dne, stejně jako ve filmu. To bylo perfektní.“ —Nataša, 20